Calendarios de este sitio

IKASTETXEKLIK

EA2030 barruan Kurtzebarri eskolak Ikastetxeklik programan parte hartzen duenez, atzo Arkupen egin zen aurkezpen ekitaldian gure ikasleek parte hartu zuten aipu bat irakurriaz.

OLENTZEROREN ETXEAN

Asteartean, azaroak 15ean, Haur Hezkuntzako 4 eta 5 urteko lagunak Mungian egon ziren "Izenaduba basoa"-n Euskal Herriko pertsonai mitologikoak ikusten eta, bide batez, Olentzero eta Mari Domingi bisitatzen.
Ederto pasa zuten eguna!!!

AG 2030

Gaur, azaroak 9, AG2030eko batzordea bildu gara, aurtengo gaia den ENERGIA aurkeztu eta beraiekin hainbat gai jorratzeko! Ekipo bikaina!

2.MAILAKOAK ORTUAN

2.mailako ikasleak ortuan izan ginen, uzta jaso eta ortua negurako prest jartzen berriz landatu ahal izateko! Etxera ere eraman genuen bertako produktotxoren bat!! Mmmmmmmm!!!

Ikusi zein langile...

5 URTEKO IKASLEAK GABA BALTZA OSPATZEN

5 urteko ikasleek Gaba Baltzan inguruko lanketa berezia egin dute. Ederto ibili dira!

Hona hemen bideotxoa.

EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAREN ALDE, HEZKUNTZA LEGE HONI EZ

Azaroaren 5ean, Bilbon, arratsaldeko 17:30etan, EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAREN ALDE, HEZKUNTZA LEGE HONI EZ lemapean manifestazioa deitu du Euskal Eskola Publikoaz Harro topaguneak. Kurtzebarri eskolak bat egiten du deialdi honekin.

2.MAILAKO IKASLEEK EKOIZTUTAKO LANA II

Gurutze Mujikaren proiektuari amaiera emateko, tailerretan gu ere artista lanetan ibili gara!!

Reuniones informativas para presentar el proyecto EKKO

El programa preventivo se desarrollará con el alumnado de quinto y sexto de Educación Primaria, y trabajará cuestiones como las habilidades sociales, la autoestima, la resolución de conflictos y la comunicación. La cita tendrá lugar el 18 de octubre en el convento.

+info

2.MAILAKO IKASLEEK EKOIZTUTAKO LANA

2.mailako ikasleak Gurutze Mujikaren bizitza eta obrak aztertu ondoren, honako testua ekoiztu dute.

IKUSI

6. maila Gasteizko Arte Ederretako museoan

6.mailako ikasleak euskal margolariak landu ondoren Gasteizeko arte Ederretako museroa joan gara. Bertan ikasi dugu perspektiba teknika marrazkiak egiterakoan erabiltzeko.

+ argazki

Ollerias zeramika museoa ezagutu dute 1go mailakoek

Irailaren 28an, LH: 1.mailako ikasleak, ikasturte hasierako proiektuarekin lotuta, (Euskal artistak) Legutioko Ollerias auzora joan ziren, Blanca Gomez de Segura ezagutzera.

Bertan Euskal Alfareria Museoa dago eta Blancak bertan egiten du lan.

Ikasleek,  museoa ikusi zuten eta bide batez  zeramika nola lantzen den  ere.

+argazki

GURUTZE MUJIKA 2. MAILAKOEKIN

Artisten proiektua lantzen ari direla eta, asteartean, Lehen Hezkuntzako bigarren mailako ikasleak Arientzara joan ziren.  Bertan, Gurutze Mujikarekin egoteko aukera izan zuten.

+ ARGAZKI

2022-2023 IKASTURTEKO EGUTEGIA