Calendarios de este sitio

ESKOLAKO JAIA 2022

HAURREN ASTEA KURTZEBARRIN

BADATOR KORRIKA!

KORRIKA llega a Aretxabaleta este viernes, día 1. EL KILOMETRO DE LA ESCUELA, el de la Korrika oficial, será desde la Ikurrina de la plaza hasta Taberna Berri.  Conviene estar a las 13:40 en el KM 250-1, en la Ikurrina. ANIMATU!!!

MARTXOAK 8, EMAKUMEEN* NAZIOARTEKO EGUNA

VEN A CONOCERNOS!

El próximo sábado, 15 de enero, habrá visitas guiadas en pequeños grupos en Kurtzebarri eskola.

La matriculación está dirigida a niñas y niños nacid@s en 2019 o 2020. Si ese día no puedes venir, puedes pedir una nueva cita. Para ello, puedes llamar al número de telefono del colegio o escribir un mensaje al email. Los días para realizar estas visitas individuales serán del 17 al 28 de enero.

NÚMERO DE TELEFONO DEL COLEGIO: 943899146

EMAIL: zuzendaritza@kurtzebarri.eus

ONDO PASA NEGUKO OPORRAK!

Gaurkoan bisita berezia izan dugu eskolan, Olentzero eta Mari Domingi jeitsi dira menditik gure eskolako haurrekin egotera. Eskutitzak eraman dituzte eta trukean oparitxo batzuk eman dizkigute. Mila esker bikote! Eskerrak eman nahi dizkiegu ere soinu eta pandero-joleei. Eta nola ez, eskolako Gurabarri guraso elkarteari. Gainera Errastiko ogi goxoarekin egindako txoripan eta txokopanak ere izan ditugu eskolan.

MILA ESKER DENOI!

4 eta 5 URTEKO IKASLEAK MIRANDAOLAN

Gabonak bertan ditugu eta Olentzero eta Mari Domingi jo eta fuego opariak prestatzen ari badira ere, gure 4 eta 5 urteko haurrekin, Legazpiko Mirandaolan, egoteko denbora hartu dute. Magiaz beteriko eguna izan zen!
Gabon zoriontsuak opa dizkizuegu!

Euskararen Eguna 2021

Gure eskolan Euskarak 365 egun ditu, baina aste berezia izan dugu honako hau. Euskararen nazioarteko eguna hurbilduaz bat, programa ederra izan dugu. Tartean MihiKurtze lehiaketa, euskal kulturako hainbat erreferenteren bixitak eta elkarrizketak ikasleentzat, Goazeneko antzezleak, Potx eta Lotx pailazoak eta Gatibuko Haimar Arejita kitarra jolea. Ikasleek frontoian ere kantatu eta dantzatzeko aukera izan dute eta amaitzeko Haur Hezkuntzakoek gaztaina festa egin dute. Gurabarri guraso elkarteak ere, familiei hainbat euskal pilula zabaldu dizkie Euskara etxeko eremuan zabaltzeko. Euskara gure ikasleentzat mundu bat oparitzea da eta denok egin behar diegu gure ingurukoi opari erraldoi hori!

AZAROAK 25 GENERO INDARKERIAREN AURKAKO EGUNA

Este 25 de noviembre Kurtzebarri eskola se ha llenado de abrazos!

EA2030 BERTAKO JAKIAK ETA DENONTZAT

Un año más estamos con el programa EA2030 en Kurtzebarri!

En el curso 2021/2022 trataremos el tema relacionado con el objetivo 11 dentro del programa EA2030, BERTAKO JAKIAK ETA DENONTZAT!

En septiembre las alumnas y alumnos de primaria dibujaron varios logotipos sobre el tema elegido este año y éste ha sido el elegido por los miembros de la comisión.

CALENDARIO DEL CURSO 2021-2022