Calendarios de este sitio

BERRIAK / NOTICIAS

Tefefono zenbakia aldatu da!

ADI! ESKOLAKO TELEFONO ZENBAKIA ALDATU DUGU.

LITERATURA ASTEA

KUTXA BIRA!

LITERATURA ASTEA

ATXABALTA EZAGUTZEN

Azken 5 asteetan "Atxabalta ezagutzen" lehiaketa izan dugu eskolan.

Hauek izan dira irabazleak:

- Laida Zubizarreta

- Ibai Urkia

- Zaraitzu Lazkano

Zozketaz: Manex Arriaran.

Irabazleak ONTZA EXTREM-erako bi sarrera lortu dituzte eta zozketaren irabazleak eskolako kamiseta jaso du.

Eskerrik asko parte hartu duzuen guztiori!

Datorren urtean berriro!!

MARTXOAK, 8

Emakumearen eguna dela eta, ikasleek eskolan eta familiek etxean artelanak egin dituzte. Lotura honetan artelan hauen erakusketa birtuala daukazue ikusgai, Emakumea eta Askatasuna gai bezela hartuta. Gozatu!

KARNABALAK 2021

Familia, ez daigun bizipoza galdu!!!

Hemen ostiralean eskolan ospatutako karnabalen laburpentxoa.

AGENDA 2030

Eskola Agenda 2030 programa jarraituz, Kurtzebarritarrok bide jasangarriago batetik gidatuko gaituen talde paregabea.

ABENDUAK, 3. EUSKARAREN EGUNA

STEAM

Atzo (2020-11-18), STEAM sari banaketa ospatu zan.

Kurtzebarri eskolak ortu ekologiko zientifiko proiektuak lortu duen finalista agiria jasotzen egon ginen.

Mila esker, Innobasquek, gure lanari egin diozuen aitorpen honegatik.

ESKOLA MARGOTZEN

Guhaziakgara elkarteak Kurtzebarri eskolan hormak margotzeko proiektuari ekin dio berriro. Dagoeneko atzeko horma margotuta dago, eta oraingoan aurrekoari tokatzen zaio txanda.
Udazkenean murgilduta gaude, eta hori da hain zuzen horma hau margotzeko erabiliko den gaia.
Artistek egin dute dagoeneko irudiaren bozetoa eta 1. eta 6. mailakoak hasi dira margotzen, ikasleen parte hartzea garrantzitsua bait da proiektu honetan.
Ikasle hauek, aldez aurretik, herrian zehar dauden margotutako hormak ikustera joan ziren.
Oso polita geldituko da!!!!

INICIO CURSO 2020-2021

¡Atención!

Se han organizado reuniones     extraordinarias para explicaros el protocolo de contingencia de principio de curso.

2020-2021 IKASTURTEA

ESKOLAKO JAIA

El próximo sábado 13 de junio hubiéramos celebrado la fiesta del colegio Kurtzebarri, alumnado, profesorado, familias y Atxabaltarras todos y todas juntos. Saldríamos a la calle la marea verde, batucada, juegos, comida y gigantes, en buena compañía y buen humor como nos gusta. Este año esto no va a ser posible, pero queremos mantener ese buen humor que nos acompaña a la comunidad escolar de Kurtzebarri, por ese motivo el profesorado hemos creado un pequeño video y queremos expresar bien alto y fuerte, que lo que este año nos Ha separado el año que viene nos unirá con más fuerza. Muchísimas gracias a todas y todos por el gran esfuerzo que estáis haciendo y os animamos este sábado a salir vestidas y vestidos con la sudadera o camiseta verde del colegio.