Uneko Gunearen Egutegiak

ESKOLAKO JAIA 2022

HAURREN ASTEA KURTZEBARRIN

BADATOR KORRIKA!

Ostiral honetan, apirilak 1ean, KORRIKA izango dugu Aretxabaletan. KURTZEBARRI ESKOLAKO KILOMETROA, Korrika ofizialean, Plazako ikurrinatik Taberna Berriraino izango da. Eguerdiko 13:40 etan 250-1 km. ANIMATU!!!

MARTXOAK 8, EMAKUMEEN* NAZIOARTEKO EGUNA

ZATOZ GU EZAGUTZERA!

Datorren larunbat goizean, urtarrilak 15, bisita gidatuak izango dira talde txikitan Kurtzebarri Eskolan.

Matrikulazioa 2019 edo 2020an jaiotako haurrei zuzenduta dago. Egun horretan etorri ezin baduzu, beste hitzordu bat eska dezakezu. Horretarako, eskolako telefono zenbakira deitu dezakezu edo emailera mezu bat idatzi. Banakako bisita hauek egiteko egunak urtarrilaren 17tik 28ra izango dira.

ESKOLAKO TELEFONO ZENBAKIA: 943899146

EMAILA: zuzendaritza@kurtzebarri.eus

ONDO PASA NEGUKO OPORRAK!

Gaurkoan bisita berezia izan dugu eskolan, Olentzero eta Mari Domingi jeitsi dira menditik gure eskolako haurrekin egotera. Eskutitzak eraman dituzte eta trukean oparitxo batzuk eman dizkigute. Mila esker bikote! Eskerrak eman nahi dizkiegu ere soinu eta pandero-joleei. Eta nola ez, eskolako Gurabarri guraso elkarteari. Gainera Errastiko ogi goxoarekin egindako txoripan eta txokopanak ere izan ditugu eskolan.

MILA ESKER DENOI!

4 eta 5 URTEKO IKASLEAK MIRANDAOLAN

Gabonak bertan ditugu eta Olentzero eta Mari Domingi jo eta fuego opariak prestatzen ari badira ere, gure 4 eta 5 urteko haurrekin, Legazpiko Mirandaolan, egoteko denbora hartu dute. Magiaz beteriko eguna izan zen!
Gabon zoriontsuak opa dizkizuegu!

Euskararen Eguna 2021

Gure eskolan Euskarak 365 egun ditu, baina aste berezia izan dugu honako hau. Euskararen nazioarteko eguna hurbilduaz bat, programa ederra izan dugu. Tartean MihiKurtze lehiaketa, euskal kulturako hainbat erreferenteren bixitak eta elkarrizketak ikasleentzat, Goazeneko antzezleak, Potx eta Lotx pailazoak eta Gatibuko Haimar Arejita kitarra jolea. Ikasleek frontoian ere kantatu eta dantzatzeko aukera izan dute eta amaitzeko Haur Hezkuntzakoek gaztaina festa egin dute. Gurabarri guraso elkarteak ere, familiei hainbat euskal pilula zabaldu dizkie Euskara etxeko eremuan zabaltzeko. Euskara gure ikasleentzat mundu bat oparitzea da eta denok egin behar diegu gure ingurukoi opari erraldoi hori!

AZAROAK 25 GENERO INDARKERIAREN AURKAKO EGUNA

Azaroak 25 honetan Kurtzebarri Eskola besarkadaz bete dugu!

EA2030 BERTAKO JAKIAK ETA DENONTZAT

Aurten ere EA2030 programarekin buru-belarri gabiltza Kurtzebarrin!

2021/2022 Ikasturtean EA2030 programaren barruan 11.helburuarekin lotuta dagoen gaia landuko dugu Kurtzebarri Eskolan, “BERTAKO JAKIAK ETA DENONTZAT” hain zuzen ere.

Irailean martxan hasi ziren Lehen Hezkuntzako ikasleak eta aurten aukeratutako gaiaren inguruko logotipoak marraztu ondoren, honakoa izan da batzordeko partaideek aukeratu dutena.

2021-2022 IKASTURTEKO EGUTEGIA